Esfera proposa 6 categories de contingut –ajusto econòmic, benestar, aprendre, emprendre, compromís, i innovació–
CaixaBank ha llançat Esfera, una nova plataforma de continguts de temàtica variada dirigits a públics diversos, «reforçant el lideratge i el compromís de l’entitat amb la innovació, la transparència, la cultura financera i el progrés social com a motor de la transformació social», informa en un comunicat aquest dilluns.. La plataforma neix amb l’objectiu de «inspirar i divulgar a través d’històries humanes, veus expertes, idees inspiradores i tendències globals, comptades des d’una perspectiva diferent, configurar com un espai, accessible i innovador, en el qual aprendre, informar i entretenir».. La plataforma és d’accés gratuït a través de la pàgina web corporativa de CaixaBank (www.caixabank.com) i no requerirà de subscripció o registres previs; tots els usuaris, tant clients com no clients, tindran accés als continguts d'»un ecosistema que connecta les finances, la sostenibilitat i l’anàlisi sobre noves tendències socials».. Esfera proposa 6 categories de contingut –ajust econòmic, benestar, aprendre, emprendre, compromís, i innovació– oferint un espai immersiu i un punt de trobada de la societat amb l’entitat.. A més, la plataforma aposta per múltiples tipologies de continguts com a articles informatius, reportatges en profunditat, històries humanes, entrevistes, o guies.. Reuneix multiformats, com els podcasts i videopodcasts produïts per l’entitat, centrats en lideratge femení, apoderament a través de l’esport, cultura financera o les necessitats de les persones majors, entre molts altres, amb l’objectiu d’acostar l’entitat a noves audiències.
Esfera proposa 6 categories de contingut –ajusto econòmic, benestar, aprendre, emprendre, compromís, i innovació–