Endesa ha inaugurat aquest dissabte a la Ràpita un dels anomenats Punt Endesa, el nou concepte d’atenció comercial de la companyia. Situat a l’avinguda de l’Esport 7, s’afegeix a l’altre punt d’atenció comercial que Endesa té al municipi d’Amposta. Segons informa la companyia per mitjà d’una nota de premsa, el nou espai està dissenyat “per […] Endesa obre a la Ràpita un local d’atenció comercial i proximitat amb el client és un article de EbreDigital.cat.
Endesa ha inaugurat aquest dissabte a la Ràpita un dels anomenats Punt Endesa, el nou concepte d’atenció comercial de la companyia. Situat a l’avinguda de l’Esport 7, s’afegeix a l’altre punt d’atenció comercial que Endesa té al municipi d’Amposta.. Segons informa la companyia per mitjà d’una nota de premsa, el nou espai està dissenyat “per oferir una experiència d’atenció al client totalment renovada: més propera, personalitzada i adaptada a les noves necessitats dels usuaris”. El local compta, també, amb zones diferenciades per l’assessorament i per l’exploració de solucions energètiques com l’autoconsum o la mobilitat elèctrica.. “Volem que els nostres clients sentin que Endesa està a prop, que els escolta i que els ofereix solucions reals. Aquesta botiga representa aquesta filosofia: un lloc on cadascú pot trobar resposta a les seves necessitats energètiques, amb un tracte humà, empàtic, professional i molt proper”, ha senyalat Israel del Arco, responsable comercial B2C d’Endesa a Catalunya.. La inauguració va comptar amb la presència de Marta Aner, directora B2C Retail Iberia d’Endesa, Israel del Arco, responsable comercial B2C d’Endesa a Catalunya i d’Ivan Sánchez, gerent del nou centre. Foto: Endesa. Endesa obre a la Ràpita un local d’atenció comercial i proximitat amb el client és un article de EbreDigital.cat.
Endesa ha inaugurat aquest dissabte a la Ràpita un dels anomenats Punt Endesa, el nou concepte d’atenció comercial de la companyia. Situat a l’avinguda de l’Esport 7, s’afegeix a l’altre punt d’atenció comercial que Endesa té al municipi d’Amposta.. Segons informa la companyia per mitjà d’una nota de premsa, el nou espai està dissenyat “per oferir una experiència d’atenció al client totalment renovada: més propera, personalitzada i adaptada a les noves necessitats dels usuaris”. El local compta, també, amb zones diferenciades per l’assessorament i per l’exploració de solucions energètiques com l’autoconsum o la mobilitat elèctrica.. “Volem que els nostres clients sentin que Endesa està a prop, que els escolta i que els ofereix solucions reals. Aquesta botiga representa aquesta filosofia: un lloc on cadascú pot trobar resposta a les seves necessitats energètiques, amb un tracte humà, empàtic, professional i molt proper”, ha senyalat Israel del Arco, responsable comercial B2C d’Endesa a Catalunya.. La inauguració va comptar amb la presència de Marta Aner, directora B2C Retail Iberia d’Endesa, Israel del Arco, responsable comercial B2C d’Endesa a Catalunya i d’Ivan Sánchez, gerent del nou centre. Foto: Endesa. Endesa obre a la Ràpita un local d’atenció comercial i proximitat amb el client és un article de EbreDigital.cat.