L’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) ha obtingut uns resultats satisfactoris en la desena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció hospitalària amb internament (PLAENSA), dut a terme pel Servei Català de la Salut.
El grau de satisfacció global dels pacients de l’HTVC se situa en un 8,78, una xifra superior a la mitjana catalana i per damunt del 8,32 registrat l’any 2024 pel mateix centre. La fidelitat dels usuaris també ha experimentat un creixement notable, amb un 92,10%, dos punts més que l’any anterior.
Les mesures impulsades per l’hospital de referència a les Terres de l’Ebre per afavorir una atenció més amable també es reflecteixen a l’enquesta. Entre els resultats més destacats, sobresurt l’augment de gairebé 5 punts en la valoració del tracte del personal d’infermeria (96,7%) i del personal mèdic (98,3%).
Així mateix, la informació rebuda sobre l’operació i el suport en el control del dolor assoleixen la màxima puntuació, amb un 100% de valoració positiva. També cal remarcar la millora de gairebé 10 punts en el descans nocturn (83,1%) i la percepció de seguretat i confiança, amb un 97,5%, la mateixa puntuació que les explicacions rebudes a l’hora de l’alta hospitalària.
Finalment, la coordinació assistencial i administrativa per reduir els temps d’espera ha tingut un impacte directe en l’opinió de les persones ateses: la valoració creix gairebé 5 punts en comparació amb l’any passat i arriba al 75%, per damunt del 68,5 global.
Tot i aquestes dades positives, encara hi ha marges de millora. Per exemple, l’enquesta assenyala que la comoditat de l’hospital obté un 65,80%, una xifra inferior a la mitjana global. Des del centre ja s’està treballant en diverses accions com la renovació del mobiliari, la reorganització de l’àrea de maternoinfantil per garantir més intimitat, l’adaptació de les dietes a les necessitats de cada pacient o l’agilització del tràmit de signatura dels consentiments informats.
Maria Ferré, gerent de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, ha fet una valoració positiva de tot el procés: “Aquests resultats són fruit del compromís i l’esforç diari de tot l’equip. Continuarem treballant per oferir una atenció de qualitat, més humana i propera, i per avançar en les àrees on encara tenim recorregut de millora”.
L’Hospital Verge de la Cinta millora la satisfacció dels pacients i arriba a una nota global de 8,78 és un article de EbreDigital.cat.
L’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) ha obtingut uns resultats satisfactoris en la desena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció hospitalària amb internament (PLAENSA), dut a terme pel Servei Català de la Salut.. El grau de satisfacció global dels pacients de l’HTVC se situa en un 8,78, una xifra superior a la mitjana catalana i per damunt del 8,32 registrat l’any 2024 pel mateix centre. La fidelitat dels usuaris també ha experimentat un creixement notable, amb un 92,10%, dos punts més que l’any anterior.. Les mesures impulsades per l’hospital de referència a les Terres de l’Ebre per afavorir una atenció més amable també es reflecteixen a l’enquesta. Entre els resultats més destacats, sobresurt l’augment de gairebé 5 punts en la valoració del tracte del personal d’infermeria (96,7%) i del personal mèdic (98,3%).. Així mateix, la informació rebuda sobre l’operació i el suport en el control del dolor assoleixen la màxima puntuació, amb un 100% de valoració positiva. També cal remarcar la millora de gairebé 10 punts en el descans nocturn (83,1%) i la percepció de seguretat i confiança, amb un 97,5%, la mateixa puntuació que les explicacions rebudes a l’hora de l’alta hospitalària.. Finalment, la coordinació assistencial i administrativa per reduir els temps d’espera ha tingut un impacte directe en l’opinió de les persones ateses: la valoració creix gairebé 5 punts en comparació amb l’any passat i arriba al 75%, per damunt del 68,5 global.. Tot i aquestes dades positives, encara hi ha marges de millora. Per exemple, l’enquesta assenyala que la comoditat de l’hospital obté un 65,80%, una xifra inferior a la mitjana global. Des del centre ja s’està treballant en diverses accions com la renovació del mobiliari, la reorganització de l’àrea de maternoinfantil per garantir més intimitat, l’adaptació de les dietes a les necessitats de cada pacient o l’agilització del tràmit de signatura dels consentiments informats.. Maria Ferré, gerent de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, ha fet una valoració positiva de tot el procés: “Aquests resultats són fruit del compromís i l’esforç diari de tot l’equip. Continuarem treballant per oferir una atenció de qualitat, més humana i propera, i per avançar en les àrees on encara tenim recorregut de millora”.. L’Hospital Verge de la Cinta millora la satisfacció dels pacients i arriba a una nota global de 8,78 és un article de EbreDigital.cat.
L’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) ha obtingut uns resultats satisfactoris en la desena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció hospitalària amb internament (PLAENSA), dut a terme pel Servei Català de la Salut. El grau de satisfacció global dels pacients de l’HTVC se situa en un 8,78, […] L’Hospital Verge de la Cinta millora la satisfacció dels pacients i arriba a una nota global de 8,78 és un article de EbreDigital.cat.
L’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) ha obtingut uns resultats satisfactoris en la desena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció hospitalària amb internament (PLAENSA), dut a terme pel Servei Català de la Salut.. El grau de satisfacció global dels pacients de l’HTVC se situa en un 8,78, una xifra superior a la mitjana catalana i per damunt del 8,32 registrat l’any 2024 pel mateix centre. La fidelitat dels usuaris també ha experimentat un creixement notable, amb un 92,10%, dos punts més que l’any anterior.. Les mesures impulsades per l’hospital de referència a les Terres de l’Ebre per afavorir una atenció més amable també es reflecteixen a l’enquesta. Entre els resultats més destacats, sobresurt l’augment de gairebé 5 punts en la valoració del tracte del personal d’infermeria (96,7%) i del personal mèdic (98,3%).. Així mateix, la informació rebuda sobre l’operació i el suport en el control del dolor assoleixen la màxima puntuació, amb un 100% de valoració positiva. També cal remarcar la millora de gairebé 10 punts en el descans nocturn (83,1%) i la percepció de seguretat i confiança, amb un 97,5%, la mateixa puntuació que les explicacions rebudes a l’hora de l’alta hospitalària.. Finalment, la coordinació assistencial i administrativa per reduir els temps d’espera ha tingut un impacte directe en l’opinió de les persones ateses: la valoració creix gairebé 5 punts en comparació amb l’any passat i arriba al 75%, per damunt del 68,5 global.. Tot i aquestes dades positives, encara hi ha marges de millora. Per exemple, l’enquesta assenyala que la comoditat de l’hospital obté un 65,80%, una xifra inferior a la mitjana global. Des del centre ja s’està treballant en diverses accions com la renovació del mobiliari, la reorganització de l’àrea de maternoinfantil per garantir més intimitat, l’adaptació de les dietes a les necessitats de cada pacient o l’agilització del tràmit de signatura dels consentiments informats.. Maria Ferré, gerent de l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, ha fet una valoració positiva de tot el procés: “Aquests resultats són fruit del compromís i l’esforç diari de tot l’equip. Continuarem treballant per oferir una atenció de qualitat, més humana i propera, i per avançar en les àrees on encara tenim recorregut de millora”.. L’Hospital Verge de la Cinta millora la satisfacció dels pacients i arriba a una nota global de 8,78 és un article de EbreDigital.cat.