Mireia Trepat, una de les cofundadores de Freshly Cosmetics juntament amb els també enginyers químics Miquel Antolín i Joan Miralles l’abril del 2015, va anunciar aquest inici d’any a través d’un missatge a la xarxa Linkedin la seva decisió de deixar el càrrec de co-CEO de l’empresa de cosmètica natural. Aquesta funció serà ara assumida […] Mireia Trepat deixa els seus càrrecs a Freshly Cosmetics i passa a ser assessora és un article de EbreDigital.cat.
Mireia Trepat deixa els seus càrrecs a Freshly Cosmetics i passa a ser assessora – EbreDigital.cat. . ;. . Facebook Instagram WhatsApp Telegram YouTube. Es tracta d’una exposició que obrirà un cicle anomenat: ‘Artista Anònima’, amb una proposta cultural anual, que vol posar en valor el treball artístic i artesanal de les dones grans de les zones rurals. ‘El primer capítol del cicle es diu L’ALTAR FLORAL i reinterpreta la pràctica artística de Pepi Querol Carapuig, de 76 anys, i veïna d’Ulldecona. És un homenatge a la mare de la comissària de l’exposició però també a totes les artistes anònimes d’entorns rurals que mereixen estar a un altar, un espai de devoció amb connotacions litúrgiques com també les tenen les Quinquennals. En la darrera edició d’aquestes festes, celebrades a principis de setembre, entrar al seu carreró era submergir-se en un fons marí. Part d’aquella obra delicada i eclèctica és la que es reinterpreta a L’ALTAR FLORAL, entenent “altar” com el monument disposat per a oferir sacrificis culturals. I entenent “sacrifici” com la mort ritual d’un ésser viu -en aquest cas, les flors i les plantes naturals- per honorar una divinitat, que són lesdones grans, sàvies i artistes'(Laia Beltran, periodista cultural). «}. des.gen.Exposició d’Art Floral: L’Altar Floral de Pepi Querol CarapuigCategoriaCulturaPoblacióLa Galera. Els rotllets de Sant Antoni, dolços que es mengen el 17 de gener per la festa de Sant Antoni Abat, són els protagonistes de l’agenda cultural d’aquest mes de gener. A Amposta, igual que a altres municipis catalans, és tradició portar els animals a beneir i, posteriorment, es reparteixen aquests dolços als participants. En aquesta línia, durant tot l’any vinent l’Ajuntament d’Amposta dedicarà l’agenda cultural al patrimoni gastronòmic de la ciutat, coincidint que Catalunya serà la Regió Mundial de la Gastronomia aquest 2025, convertint-se en la primera regió europea en rebre aquesta distinció.. Consulta l’agenda a la web de l’Ajuntament: https://www.amposta.cat/ca/n3/la-ciutat/cultura-i-oci/agenda-culturalhttps://bit.ly/3Q6r2CP. «}. gen.Agenda Cultural Gener 2025 a AmpostaCategoriaCulturaPoblacióAmposta. Establiments participants: Poliesportiu, La Beerreria, Hostal Gastronòmic La Creu, Bar Avenida, Freddie’s, Cafè Noisette, Freeman i agrobotiga 7 de Ribera.. Tapa + beguda: 4 euros.. Sortiu i gaudiu d’aquesta nova edició. «}. gen.Xl Ruta Tapa Porca 2025 a Móra d’EbreCategoriaGastronomiaPoblacióMóra d’Ebre. . Surt del Pinell de Brai i aviat s’endinsa a la serra de Cavalls i tot seguit a la serra de Pàndols, per a acabar de nou al mateix municipi. És un recorregut circular que ofereix unes vistes inigualables. Un entorn fràgil i aspre a la vegada, amb algunes espècies florals endèmiques del clima mediterrani litoral.. Serà el Campionat de Catalunya de Curses per Muntanya per entitats 2025 de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya. Esperem la vostra inscripció i us encoratgem a participar, a veure tots aquells espais naturals i històrics. Us animem doncs a participar, gaudir i conèixer!. «}. gen.XI Cursa dels BiberonsCategoriaEsportsPoblacióEl Pinell de Brai. Mostrar més esdeveniments
Mireia Trepat, una de les cofundadores de Freshly Cosmetics juntament amb els també enginyers químics Miquel Antolín i Joan Miralles l’abril del 2015, va anunciar aquest inici d’any a través d’un missatge a la xarxa Linkedin la seva decisió de deixar el càrrec de co-CEO de l’empresa de cosmètica natural. Aquesta funció serà ara assumida únicament per Antolín, després que Miralles ja s’hagués desvinculat de la companyia. “Avui tanco un capítol important per obrir una nova etapa en la meva vida”, explicava Trepat. “No és un adeu -afegia-, sinó una transició a un nou mode de contribuir a aquest projecte que tant m’ha aportat. Continuaré donant suport al creixement de Freshly des d’un rol diferent, però amb el mateix compromís de sempre. Seguiré involucrada com a sòcia i advisor (assessora), però sense estar en el dia a dia”.. El missatge de Trepat no revela quins son els nous camins professionals que vol engegar, però sí que deixa clar el seu agraïment “a tots els que heu estat part d’aquesta aventura, GRÀCIES. Especialment a les persones que han cregut i fet possible Freshly”.. Miquel Antolín i el nou pla estratègic 2025-2029. “Gràcies per aquest meravellós camí junts”, responia Antolín per mitjà de les seves xarxes socials, donant per iniciat “un nou capítol” en la història de Freshly Cosmetics. “Amb la incorporació de Mireia al comitè assessor, reforcem la nostra estratègia a llarg termini per a convertir-nos en un referent global del sector cosmètic. Aquest pas marca l’inici d’una era plena d’innovació, ambició i propòsit”.. Antolín aprofitava per marcar línies de futur. I en aquest sentit afirmava que “en els últims mesos hem treballat intensament en un nou pla estratègic 2025-2029 que redefineix la nostra ambició. Volem ser molt més del que ja som. Continuar amb l’essència que ens va fer brillar en 2016 i aprofitar les noves oportunitats d’un mercat que exigeix solucions reals, efectives i naturals”.. Freshly és, continuant el relat obert per Antolín, “l’alternativa natural per a pells sensibles. El nostre compromís és oferir cosmètica natural amb la mateixa efectivitat, però sense els riscos associats a ingredients sintètics, testada dermatològicament i apta per a pells sensibles i atòpiques. Volem liderar aquest canvi en les necessitats cutànies de les persones, demostrant que ser diferent no sols és possible, sinó necessari”.. Més de 45 milions d’euros de facturació. La companyia va néixer inspirada per la cosmètica natural artesanal que elaborava precisament la mare d’Antolín a Batea. I gairebé deu anys més tard, Freshly Cosmetics disposa d’un equip amb prop de 300 persones, una facturació de més de 45 milions d’euros i gràcies al seu propi canal en línia, ven a 36 països europeus, americans i aisàtics. L’empresa té a més a més un marcat caràcter territorial. El seu centre de producció i logístic està instal·lat a Gandesa i la seu central a Reus. En aquest darrer cas, a finals de 2024 la companyia va aplicar un expedient de regulació d’ocupació (ERO) per a una cinquantena de treballadors justificats per motius econòmics i organitzatius davant la davallada de les vendes per internet.. Mireia Trepat deixa els seus càrrecs a Freshly Cosmetics i passa a ser assessora és un article de EbreDigital.cat.