Moltes rialles i aplaudiments s’han sentit aquesta nit al Teatre Goya amb Plaer culpable, una comèdia transgressora de Lara Diéz Quintanilla guanyadora del Torneig de Dramatúrgia Internacional 2022. Uns 350 lectors de Prensa Ibérica d’EMPORDÀ, El Periódico, Sport, Diari de Girona i Regió 7 van connectar amb l’humor i la ironia d’aquesta obra que parla de plaer i culpa però, sobretot, del món de la parella.
Moltes rialles i aplaudiments s’han sentit aquesta nit al Teatre Goya amb Plaer culpable, una comèdia transgressora de Lara Diéz Quintanilla guanyadora del Torneig de Dramatúrgia Internacional 2022. Uns 350 lectors de Prensa Ibérica d’EMPORDÀ, El Periódico, Sport, Diari de Girona i Regió 7 van connectar amb l’humor i la ironia d’aquesta obra que parla de plaer i culpa però, sobretot, del món de la parella.
Moltes rialles i aplaudiments s’han sentit aquesta nit al Teatre Goya amb Plaer culpable, una comèdia transgressora de Lara Diéz Quintanilla guanyadora del Torneig de Dramatúrgia Internacional 2022. Uns 350 lectors de Prensa Ibérica d’EMPORDÀ, El Periódico, SportDiari de Girona i Regió 7 van connectar amb l’humor i la ironia d’aquesta obra que parla de plaer i culpa però, sobretot, del món de la parella.. Protagonitzada per Mar Ulldemolins i Francesc Ferrer, la peça posa a prova la sinceritat entre en Jordi i la Laia, una parella que, abans de tenir el seu primer fill, decideix revelar-se mútuament secrets inconfessables. Pensant que això serà el millor per començar una nova vida amb el nadó, tots dos s’endinsen en certs records d’experiències sexuals que posen en dubte la seva filosofia. Tot i que provocaran moments de crisi importants, tots dos sabran afrontar el temporal i enfortir el seu amor. Però, realment som tan lliures com pensem? On són els límits del plaer? Jutgem amb la mateixa vara allò que fan homes i dones?. Amb molt d’humor, l’autora indaga en els clarobscurs i contradiccions de la parella protagonista, en la seva façana feminista i avançada i els seus veritables instints. Algunes confessions són difícils de pair, especialment quan una parella espera el seu primer fill. L’obra parla tant de la necessitat–imposició que sent el futur pare de posar el nom de Jordi al seu fill, com ell i altres 15 membres de la seva saga familiar per mantenir la tradició, com de què va passar realment en aquella excursió al Pedraforca. I la Laia confessarà què va succeir a Tailàndia quan va anar a fer-se un massatge relaxant i transformador. I és que ser una parella perfecta, per més teories que hi hagi, és molt complicat a la pràctica.