La catedràtica de literatura, Cari Oriol, presenta el llibre ‘Mujeres de Berlín’ (Sd Edicions) de la reconeguda escriptora, especialitzada en estudis d’art i gènere, Erika Bornay, aquest dissabte 1 de març a les cinc de la tarda, a la biblioteca Walter Benjamin de Portbou. Les narracions de Bornay s’acompanyen d’imatges de Dörte Clara Wolff i Jeanne Mammen i situen el lector a la República de Weimar i introdueixen elements i situacions que afegeixen als relats informació històrica d’aquell període tan fascinant i, al mateix temps, contradictori i conflictiu.
La catedràtica de literatura, Cari Oriol, presenta el llibre ‘Mujeres de Berlín’ (Sd Edicions) de la reconeguda escriptora, especialitzada en estudis d’art i gènere, Erika Bornay, aquest dissabte 1 de març a les cinc de la tarda, a la biblioteca Walter Benjamin de Portbou. Les narracions de Bornay s’acompanyen d’imatges de Dörte Clara Wolff i Jeanne Mammen i situen el lector a la República de Weimar i introdueixen elements i situacions que afegeixen als relats informació històrica d’aquell període tan fascinant i, al mateix temps, contradictori i conflictiu.
La catedràtica de literatura, Cari Oriol, presenta el llibre ‘Mujeres de Berlín’ (Sd Edicions) de la reconeguda escriptora, especialitzada en estudis d’art i gènere, Erika Bornay, aquest dissabte 1 de març a les cinc de la tarda, a la biblioteca Walter Benjamin de Portbou. Les narracions de Bornay s’acompanyen d’imatges de Dörte Clara Wolff i Jeanne Mammen i situen el lector a la República de Weimar i introdueixen elements i situacions que afegeixen als relats informació històrica d’aquell període tan fascinant i, al mateix temps, contradictori i conflictiu.. Erika Bornay és una autora molt prolífica. ‘Les filles de Lilith’, ‘La cabellera femenina’, ‘Les dones de la Bíblia en la pintura’, ‘Aproximació a Ramón Casas a través de la figura femenina’ i ‘Art s’escriu amb M de dona’ són alguns dels seus llibres d’assaig. Com a escriptora, en els últims anys s’ha dedicat també al gènere de ficció i ha publicat ‘Els diaris de Fiona Courtauld’, ‘Les històries secretes que Hopper va pintar’, ‘Dilluns al carrer Slova (La dona bosniana)’, ‘Amélie Chabrier o l’embriaguesa d’una impostura’, i ‘Monòlegs perversos davant el mirall’.