L’Unió Hotelera d’Andorra està preparant la següent edició de l’Andorra a Taula, que se celebrarà del 8 al 30 de novembre amb el format que acostuma a implementar. Aquest any, al voltant de 40 restaurants presentaran menús tradicionals o de fusió, dissenyats especialment per a aquesta ocasió. Aquest any, la cervesa 18/70 serà el maridatge que s’oferirà amb els aperitius dels menús. L’edició 2025 de les jornades gastronòmiques d’Andorra Taula s’actualitza amb la incorporació d’IDPA, el distribuïdor exclusiu de Heineken al país, com a nou patrocinador de l’esdeveniment. IDPA se suma al patrocini ja establert de MoraBanc i a la col·laboració d’Andorra Turisme. Andorra Taula és un esdeveniment ben establert en el calendari gastronòmic andorrà, que aquest any celebrarà la seva dinovena edició. El seu propòsit és promocionar la restauració d’Andorra, atraure turistes durant la temporada baixa i revitalitzar un sector molt important per al país. En la edición de 2024, participaron 35 restaurantes que ofrecieron propuestas elaboradas con ingredientes locales y de temporada, sirviendo un total de 3.000 menús. Actualment, la Unió Hotelera d’Andorra està treballant en la finalització de la proposta per al 2025, la qual es presentarà amb més detall a finals de l’estiu.
L’Unió Hotelera d’Andorra està preparant la següent edició de l’Andorra a Taula, que se celebrarà del 8 al 30 de novembre amb el format que acostuma a implementar. Aquest any, al voltant de 40 restaurants presentaran menús tradicionals o de fusió, dissenyats especialment per a aquesta ocasió. Aquest any, la cervesa 18/70 serà el maridatge que s’oferirà amb els aperitius dels menús. L’edició 2025 de les jornades gastronòmiques d’Andorra Taula s’actualitza amb la incorporació d’IDPA, el distribuïdor exclusiu de Heineken al país, com a nou patrocinador de l’esdeveniment. IDPA se suma al patrocini ja establert de MoraBanc i a la col·laboració d’Andorra Turisme. Andorra Taula és un esdeveniment ben establert en el calendari gastronòmic andorrà, que aquest any celebrarà la seva dinovena edició. El seu propòsit és promocionar la restauració d’Andorra, atraure turistes durant la temporada baixa i revitalitzar un sector molt important per al país. En la edición de 2024, participaron 35 restaurantes que ofrecieron propuestas elaboradas con ingredientes locales y de temporada, sirviendo un total de 3.000 menús. Actualment, la Unió Hotelera d’Andorra està treballant en la finalització de la proposta per al 2025, la qual es presentarà amb més detall a finals de l’estiu.
L’Unió Hotelera d’Andorra està preparant la següent edició de l’Andorra a Taula, que se celebrarà del 8 al 30 de novembre amb el format que acostuma a implementar. Aquest any, al voltant de 40 restaurants presentaran menús tradicionals o de fusió, dissenyats especialment per a aquesta ocasió. Aquest any, la cervesa 18/70 serà el maridatge que s’oferirà amb els aperitius dels menús. L’edició 2025 de les jornades gastronòmiques d’Andorra Taula s’actualitza amb la incorporació d’IDPA, el distribuïdor exclusiu de Heineken al país, com a nou patrocinador de l’esdeveniment. IDPA se suma al patrocini ja establert de MoraBanc i a la col·laboració d’Andorra Turisme. Andorra Taula és un esdeveniment ben establert en el calendari gastronòmic andorrà, que aquest any celebrarà la seva dinovena edició. El seu propòsit és promocionar la restauració d’Andorra, atraure turistes durant la temporada baixa i revitalitzar un sector molt important per al país. En la edición de 2024, participaron 35 restaurantes que ofrecieron propuestas elaboradas con ingredientes locales y de temporada, sirviendo un total de 3.000 menús. Actualment, la Unió Hotelera d’Andorra està treballant en la finalització de la proposta per al 2025, la qual es presentarà amb més detall a finals de l’estiu.